Halojj ! :)) <3

Hej o sorry ,
assu jag har ju typ aldrig bloggat nu men ska nog börga igen haha : D
Har varit hoss Emma-Louise idag vi åt assa god BLÅBÄRSPAJ " !!! :D Jätte ,
goot !!!! Och jätte mkt godis haha !! ^.^ Aja kom precis hemma från stallet
, vi hade teori :( Men det var gaanska kul : D vi typ pratade hoppning och dressyr :))
Aja har inte fotat nu så jag hottade en på datan :) .:: enjoy ::.

Kladd haha :)
Aja nu ska jag typ dusha :P
Men nu tittar jag typ på bortskämd eller nått ? ^.^
Aja har någon någon idé om vad jag ska görra ?? :>)
Harr dråkit ... -.-
Aja på onsdag så ska jag och mormor åka och klippa guller på bilden :)
Jag ville följa med haha :-)
Aja imon blire skola -.-
har varit assss .. tråkit i helgen var ju sjuk ;((
aja nu ska jag typ logga eller bara göra nått annat :)
Hare bättre än bässsst !
PUSS ^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback