klipp..klipp..

Hej !
Nu är jag hemma eller jag har varit hemma ganska länge haha .
Aja Saga blev jätte söt .. Köpte ett halsband , Jätte gulligt  en röd :)
Imorgon ska jag kanske gå ut med Emma-Louise . Eller med hundarna
Leo och Saga :) Då kommer inte Leo känna igen Saga.. Dels
för att hon är klippt och dels för att det var länge sen :)
Aja fast jag ska bara gå ut med henne om  hon kunde :)
Och skolan var ganska kul .. Vi hade musik och engelska matte
svenska  m.m :) Nu tittar jag på tv och ska snart duscha ..
Gött med en varm dusch .. Aja ska göra det nu ..
Ha det bättre än den bästa många Pussar Emma :*

Kommentarer
Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

hihiii ;D<3 it was funnyy :DD <3

2010-11-18 @ 17:59:46
URL: http://emmaalouisefoto.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej! du har fortfarande en bloggsvarsinbjudan att kvittera ut hos mig Liindblaads.se

För att du ska kunna få din bloggsvarsinbjudan måste du Maila till [email protected] (mig) så jag kan skicka ut din inbjudan.

Söndag är sista chansen för dig att få inbjudan och jag slumpar bort din inbjudan till en annan.

MVH liindblaads

2010-11-19 @ 14:38:32
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback